Friday, June 24, 2016

အရြယ္ေတာ္ ဟုိင္းေပမဲ့ လုပ္တုိင္းေတာ့တင့္ပါတယ္

ကၽြန္မမွာ အပ်ဳိႀကီးတစ္ေယာက္ျဖစ္ပါသည္။ လူတစ္ကာက ကၽြန္မကုိ
အပ်ဳိႀကီးလုိ႔အသိအမွတ္ျပဳထားၾကပါသည္။ အမွန္ေတာ့လင္ရယ္လုိ႔တစ္ေကာင္တစ္ၿမီးမွ မယူရေသးေသာ
အပ်ဳိႀကီးတစ္ေယာက္ပင္ျဖစ္ပါသည္။ ကၽြန္မ ယခုအသက္(၃၈)ႏွစ္ရွိပါၿပီ။ ကၽြန္မကုိယ္လုံးကုိယ္ေပါက္
ကၽြန္မပစၥည္းအေနႏွင့္ဆိုလွ်င္ကၽြန္မသည္လင္တစ္ေယာက္ကုိေကာင္းေကာင္းႀကီး
ေခါင္းေခါက္ယူႏုိင္ပါသည္။
ကၽြန္မႂက ြားေျပာသည္မဟုတ္ပါရွင္…….ဘုရားစူးရေစရဲ႕……ကာလိပ္ေက်ာင္းသားလူပ်ဳိေခ်ာကေလးက အစ
တည္ၾကည္ခန္႔ျငား အရာရွိမင္းဘုရားအဆုံး ကၽြန္မ လင္တစ္ေယာက္ကုိေတာ့ေကာင္းေကာင္းႀကီး
ေခါင္းေခါက္ယူႏုိင္ပါေသးတယ္ရွင့္…..။ ကၽြန္မအသက္(၃၈)ႏွစ္ဆုိေသာ္လည္း အသက္(၃၀)ေလာက္ဟု
ထင္ရေအာင္ႏုဖတ္စုိေျပေနပါသည္။ ႐ုပ္ရည္ကလဲႂက ြားေျပာေနတာ မဟုတ္ပါ……….။
ကၽြန္မရဲ႕မိတ္ေဆြနဲ႔ေဆ ြမ်ဳိးညာတိေတ ြက မင္းကေတာ္
ျဖစ္ထုိက္သည့္ယဥ္ယဥ္ေခ်ာေခ်ာသည့္႐ုပ္မ်ိဳးဟုေျပာၾကပါသည္။
ကၽြန္မ အသားကျဖဴ၀င္းပါသည္။ ကုိယ္လုံးကုိယ္ေပါက္က အနည္းငယ္မဆုိသေလာက္ေလး ၀ ပါသည္။ ဒါေပမဲ့
ၾကည့္မေကာင္းေအာင္၀ ျခင္းမ်ိဳးေတာ့မဟုတ္ပါ။ အစ္ကုိကာလသားေတြအႀကိဳက္……..အဟိ
တစ္ေပြ႔တစ္ပုိက္တုတ္တုတ္ခဲခဲ၀ျခင္းမ်ဳိး ၀ ေနျခင္းသာ ျဖစ္ပါသည္။ ခါးကေလးကလည္း
မျဖစ္စေလာက္ကေလးသာ တုတ္ေနပါသည္။ ဒါေပမယ့္ကၽြန္မကုိယ္လုံးကုိယ္ေပါက္က
႐ုပ္ရွင္မင္းသမီးျမင့္ျမင့္ေဌး (ပုဇြန္ထုပ္ႀကီး) ကုိယ္လုံးကုိယ္ေပါက္မ်ဳိးမုိ႔………ေယာက်ၤားငနဲသားေတြ
တဏွာမီးပြားေနမည္က အမွန္ပါ ပဲရွင္………။ ကၽြန္မရဲ႕ရင္သားႀကီးမ်ားသည္ေပါက္စီအတူ
ဘရာစီယာခံရန္မလိုပဲ နဂုိသဘာ၀အတုိင္းအစြမ္းကုန္ဆူထ ြားလုံးက်စ္ေနရာ လိေမၼာ္သီးလုံးေတ ြမ်ားဟု
ထင္မွတ္စရာေကာင္းပါသည္။ လိေမၼာ္သီးလုံးေတ ြထက္လည္း ႀကီးထ ြားေနပါသည္ရွင့္။
ေယာက်ၤားလက္ႏွင့္တစ္ဆုပ္စာမကဆုိပါေတာ့ရွင္…..အဟိ…..တတ္ႏုိင္ပါဘူးေလ………..။
ၿပီးေတာ့ကာတစ္ေခၚ ကၽြန္မတင္ပဆုံႀကီးကလ ဲအားရစရာေကာင္းလွသည္ေနာက္ဖက္သုိ႔မသိမသာ
ေကာက္ေနကာ အသားဆုိင္ႀကီးေတ ြက အဆီခဲေနၿပီးေက်ာက္ေက်ာျပင္ႀကီးလုိပဲ လမ္းသ ြားရင္
တတုံတုံျဖစ္ေနတတ္ပါသည္။ ကၽြန္မေပါင္တံႀကီးေတ ြကလည္း တုတ္တုတ္ခဲခဲႏွင့္ေရႊဘုိမင္းႀကိဳက္
ေပါင္တန္ရွည္ရွည္ႀကီးေတ ြဘ ဲေပါ့ေလ။ ကၽြန္မ႐ုပ္ရည္ကုိထားပါေတာ့…………။ ကၽြန္မ ပစၥည္းႏွင့္
ဘ၀အဆင့္အတန္းကုိလည္း ၾကည့္လုိက္ၾကပါအုန္းရွင္…..။ ကၽြန္မမွာ တစ္ဦးတည္းေသာသမီးအျဖစ္
က ြယ္လ ြန္သူမိဘေတြထံမွစိန္တစ္ဆင္စာ၊ ေရႊေျခက်င္း၊ ေရႊလက္ေကာက္၊ ေရႊလည္ဆ ြဲ၊ ေရႊဘီး စသည္ျဖင့္
လက္၀တ္လက္စားေတ ြကဘဲတစ္ေသာင္းေက်ာ္ဘုိးေလာက္အေမြေတ ြရခဲ့ပါသည္။ ၿပီးေတာ့အိမ္ႏွစ္လုံး၊
ေငြသားကသုံးေသာင္း ဒီေတာ့ကၽြန္မမွာေငြေရးေၾကးေရး စားေရးေသာက္ေရးဘာမွပူစရာမလုိေတာ့ပါ။
ေငြတုိးခ်စားတာကဘဲ တစ္လတစ္လ၀င္ေငြ တစ္ေသာင္း ေက်ာ္ေလာက္စီေနပါေတာ့တယ္။
တစ္ျခားအေရာင္းအ၀ယ္လုပ္တာေတြကလဲရွိေနပါေသးသည္။ တစ္အိမ္ကုိငွား၍ က်န္တစ္အိမ္တ ြင္
ကၽြန္မကုိမွီခုိေနရေသာ အေဒၚတစ္ေယာက္ႏွင့္လ ြတ္လြတ္လပ္လပ္ငါမင္းငါခ်င္းေနႏုိင္ပါသည္။
ဒါေၾကာင့္မုိ႔လ ဲ ကၽြန္မက လင္တစ္ေယာက္ကုိေတာ့ေကာင္းေကာင္းႀကီး ေခါင္းေခါက္ယူႏုိင္ပါေသးသည္လို႔
ေျပာေနရတာေပါ့….။ ဒါေပမယ့္ရွင္တုိ႔အထင္မလ ြဲ လုိက္ပါနဲ႔….။ ကၽြန္မမွာ လင္ေကာင္းေကာင္း
ယူႏုိင္ေသးေသာ္လည္း ဒီတစ္သက္တ ြင္လင္ယူဖုိ႔စိတ္ကူးထ ဲမထည့္ေတာ့ပါ။ ဘုရားစူးရေစ့လင္ယူရင္
ကၽြန္မအတြက္အခ်ဳပ္အခ်ယ္ရွာတာပဲ ဆုိတာကၽြန္မသာကၽြန္မေကာင္းေကာင္းနားလည္မိပါတယ္။
လင္ယူတာထက္အခုလုိအပ်ဳိႀကီးလုပ္ေနရသည္ကဘဲ ကၽြန္မမွာေလာကီအရသာေတြကုိက်ပ္ျပည့္ဒင္ျပည့္
လ ြတ္လ ြတ္လပ္လပ္ႀကီး ခံစားႏုိင္ေတာ့တာဘဲကုိ…………….။
ဟုတ္ပါသည္ရွင္…..ကၽြန္မအပ်ဳိႀကီးလုပ္လာခဲ့သည္မွာ (၃၈) ႏွစ္တိတိရွိၿပီျဖစ္ေသာ္လည္း
ေလာကီအရသာကုိေတာ့ေတာ္ေတာ္ပဲ မခံစားဘူးသည့္မိန္းမတစ္ေယာက္ျဖစ္ေနပါပီရွင္…..။ ေလာကီအရသာ
ဘယ္လုိပါကလားဆုိတာကုိကၽြန္မစတင္ခံစားရတာကေတာ့လ ြန္ခဲ့သည့္ငါးႏွစ္ေလာက္က
ဘ ဲျဖစ္ပါသည္။ အဲ့ဒီအတ ြက္ကၽြန္မေက်းဇူးတင္ရမည့္သူကေတာ့ကၽြန္မအေဒၚရဲ႕သားျဖစ္သူခင္ေမာင္ဦး
ပဲျဖစ္ပါသည္။ ေလာကီအရသာဘယ္လုိပါကလားဆုိတာကုိကၽြန္မကုိအရင္ဦးဆုံး မ်က္စိဖြင့္ေပးသူကေတာ့
ကၽြန္မရဲ႕ေမာင္၀မ္းက ြဲေလးျဖစ္သူခင္ေမာင္ဦးဘ ဲျဖစ္ေနပါေတာ့သည္။ အ ဲ့ဒီတုံးက ေကာင္ေလးမွာ
အသက္(၁၈)ႏွစ္သားေလာက္ဘဲရွိပါဦးမည္။ ဒါေပမယ့္ေကာင္ေလးကေတာ္ေတာ္လည္ပါသည္။
အေပါင္းအသင္းကလ ဲေတာ္ေတာ္မ်ားကာ ဂ်ပုိးက်ခ်င္ပါသည္။ ကၽြန္မႏွင့္သူ႔အေမ မနဲႀကီး ဆုံးမ
ႏွိမ္နင္းထားေနရတဲ့ေအာ့ေက်ာလန္ေလးတစ္ေယာက္ေပါ့။
ညေတာ့ေကာင္ေလးမွာ ည(၁၀)နာရီ(၁၁)နာရီေလာက္ထိေရွာက္လည္ေနပါေတာ့သည္။ အဲ့ဒီညက
သူ႔အေမကလဲဖ်ားေနရာကုိယ္ေတာ္ေခ်ာကေလးကုိကၽြန္မကဘဲ တံခါးဖြင့္ေပးရပါသည္။ လက္စသတ္ေတာ့
ဘသားေခ်ာက အရက္ေတြမူးလာတာကုိကၽြန္မေတ ြ႔ရပါ၏။ သူ႔ကုိယ္သူမဟန္ႏုိင္ပဲ ဒယိမ္းဒယုိင္
ျဖစ္ေနပါေတာ့ရာ ကၽြန္မကျမည္တ ြန္ေတာက္တီး ရင္းကပင္သူ႔ကုိတ ဲြ၍ သူ႔အခန္းထ ဲလုိက္ပုိ႔ရပါသည္။
ေကာင္ေလးကလ ဲမ်က္စိမဖြင့္ပဲ ကၽြန္မပခုံးကုိသာ သူ႔လက္တစ္ဖက္နဲ႔တင္းတင္းၾကပ္ၾကပ္ႀကီးဖက္လို႔
အိပ္ခန္းထ ဲေရာက္လာၾကပါတယ္။ သူ႔ကုတင္ဆီေရာက္ေတာ့ကၽြန္မက အိပ္ေပေတာ့လို႔ဆိုၿပီး
သူ႔ကုိေမြ႔ယာေပၚစိတ္ေပါက္ေပါက္နဲ႔တ ြန္းခ်လုိက္မိပါတယ္….။ ဒါေပမယ့္ရွင္
ေကာင္ေလးကကၽြန္မပခုံးကုိဖက္ၿမဲဖက္ထားေလေတာ့ကၽြန္မပါအားလ ြန္ၿပီး သူ႔အေပၚထပ္လ်က္သားႀကီး
လ ဲက်သြားမိပါတယ္။ ကၽြန္မမွာ ႐ုန္းကန္ဖို႔သတိမရေတာ့…….။

ကၽြန္မပါးစပ္မွတဟင္းဟင္းျမည္လာေအာင္တစ္ကုိယ္လုံးရွိအာ႐ုံေၾကာေတ ြ
အေတြ႔ဓါတ္လႈိင္းေတ ြကလွိမ့္တက္လာၾကေတာ့မ်က္လုံးမ်ားကုိစင္း…ေျခေတ ြကုိကားလ်က္
မွိန္းေနလုိက္မိပါေတာ့တယ္။ သဲသ ဲမဲမဲႀကီးျဖစ္ေနေသာ ေကာင္ေလးကုိက ဲ …………
နင္လုပ္ခ်င္ရာလုပ္ေပေတာ့လုိ႔အခြင့္ေပးလုိက္သလုိပါဘ ဲရွင္…..။ ဒါေပမယ့္ေကာင္ေလးက
ေတာ္ေတာ့ကုိပါးနပ္ပါသည္ရွင္။ သူ႔ကုိဤကိစၥအတြက္တစ္စုံတစ္ေယာက္က က်က်နန
လက္ထပ္သင္ေပးလုိက္မွေသခ်ာပါသည္။ ေနာက္ေတာ့မွကၽြန္မသိရသည္မွာ ကၽြန္မကုိ
ပုိးေနေသာ အရပ္ထ ဲမွကုိေစာေမာင္ဆုိတ ဲ့လူပ်ဳိႀကီးတစ္ေယာက္က ဤကိစၥကုိေကာင္ေလးခင္ေမာင္ဦးအား
တစ္ဆင့္ပီးတစ္ဆင့္က်က်နနႀကီးသင္ေပးခဲ့သည္ဆုိတာပါပဲ။
ေကာင္ကေလးသည္လူပ်ဳိလူ႐ုိင္းေလးမုိ႔ကၽြန္မကုိခ်က္ခ်င္းလက္ငင္းတက္မခြခဲ့ပါ။
ကၽြန္မရဲ႕အဂၤါဇာတ္ကုိသူ႔လက္ေခ်ာင္းကေလးေတ ြနဲ႔တရြရြဘ ဲပြတ္သပ္ကလိေနပါသည္။ ဒီၾကားထ ဲ
သူ႔ႏွာေခါင္းႏွင့္ပါးစပ္ကလည္း အလုပ္သိပ္႐ႈပ္ေနပါတယ္။ ကၽြန္မပါးကုိတ႐ႈံ႕႐ႈံ႕နမ္းၾကပါသည္။ ကၽြန္မႏႈတ္ခမ္းကုိ
တႁပြတ္ႁပြတ္စုပ္ပါသည္။ ေနာက္ၿပီးေတာ့ေလ သိပ္က ဲတာဘ ဲ ေကာင္ေလးက
မခ်င့္မရဲႀကီးျဖစ္လာေတာ့သည့္အလား ကၽြန္မရဲ႕အဆီတထပ္အသားတထပ္၀မ္းဗုိက္သားႀကီးကုိမ်က္ႏွာအပ္ၿပီး
နမ္းလုိနမ္း ကုိက္လုိကုိက္ယက္လုိယက္ႏွင့္အို……..႐ွင္….ကၽြန္မစိတ္ေတ ြေနာက္ဆုံးေတာ့ထိန္းမႏုိင္
သိမ္းမႏုိင္ထႂကြေသာင္းက်န္းလာရေတာ့တာပါပဲ႐ွင္……။
ကန္ေတာ့ပါရဲ႕႐ွင္….. နားနဲ႔မနာ ဖ၀ါးနဲ႔နာေတာ္မူၾကပါ…..။ ကၽြန္မရဲ႕အဂၤါဇာတ္မွာ
တစ္ခါထ ဲေဖာင္းႂက ြလာပါသည္။ အထဲမွလ ဲသဘာ၀အရည္ၾကည္ကေလးေတြ စိမ့္ထ ြက္လာၿပီး
ႏူးအိစုိ႐ႊဲေနၾကပါေတာ့သည္။ ခါတုိင္းဒီလုိျဖစ္ဖူးေသာ္လည္း ဤမွ်ေလာက္ေတာ့မဟုတ္ခဲ့ပါ။ ထုိအခါမ်ားတ ြင္
ေပါင္တန္မ်ားလိမ္က်စ္ၿပီးလည္းေကာင္း၊ ဒါမွမဟုတ္ဖက္လုံးရွည္ႀကီးကုိေပါင္ၾကားထ ဲ က်စ္
က်စ္ပါေအာင္ခြထားလုိက္လ်င္လည္းေကာင္း စိတ္ဆႏၵေတ ြကၿငိမ္က်သြားရတတ္ပါသည္။ ကၽြန္မမွာ
တစ္ျခားအပ်ဳိႀကီးေတ ြလုိခရမ္းသီးတုိ႔ဘာတုိ႔မသုံးခဲ့ပါ။
အခုေတာ့ကၽြန္မအေျခအေနမွာ ခရမ္းသီးကုိပင္သုံးဦးေတာ့ကၽြန္မရဲ႕ ဆႏၵမီးေတ ြက ေျပၿငိမ္း ရေတာ့မည္
မဟုတ္ပါရွင္….သဘာ၀ႀကီးက စီမံထားသည့္အတုိင္းေျဖရွင္းမွသာ ကၽြန္မျပႆနာကုိ
ေျပလည္ေအာင္ေျဖရွင္းေပးမည့္ကုိယ္ေတာ္ေခ်ာကေလးကလည္း ကၽြန္မ ဗုိက္ေပၚတြင္
ကားရားႀကီးအသင့္ရွိေနေတာ့တာကုိး………..။ ကၽြန္မဟန္မေဆာင္ႏုိင္ေတာ့ပါ……ေကာင္ကေလးရဲ႕ ေက်ာ
ျပင္ကုိတစ္အားသုိင္းဖက္လုိက္မိပါတယ္။
‘ငဦးမင္းကေလးက သိပ္က ဲတာဘဲ’ မင္းကုိဘယ္သူမ်ား ဒီအတတ္ေတ ြကုိသင္ေပးလုိက္တာလ ဲဟင္…..။

ေကာင္ကေလးက ရယ္လုိက္ပါသည္။ ၿပီးေတာ့မမၿငိမ္ၿငိမ္ေနေနာ္….ကၽြန္ေတာ္ေျပာတာကိုလုပ္ဒီလုိဆုိရင္
မမဟာေလာကႀကီး ကုိေမ့သြားရေအာင္လုိ႔အရသာေကာင္းေကာင္းေတ ြ႔လိမ့္မယ္တဲ့…..။ ကၽြန္မလ ဲ
ရွက္စႏုိးေလးနဲ႔သူ႔နဖူးကုိကၽြန္မလက္သီးဆုတ္နဲ႔ထုပစ္လုိက္မိတာေပါ့ရွင္…။ ေကာင္ေလးက
ကၽြန္မပါးကုိတစ္ခ်က္ေမႊးလုိက္ပါသည္။ ၿပီးေတာ့ကၽြန္မေပါင္ႏွစ္လုံးၾကားထ ဲ သူ႔ဒူးေတ ြကုိ
ထုိးသ ြင္းလုိက္ပါသည္။
“မမ ဒူးႏွစ္လုံးကုိအသာကေလးေထာင္ထားလုိက္စမ္းပါတ ဲ့”
သူကေလးကုိကၽြန္မက ေက်ေက်နပ္နပ္ပဲ စစ္သူႀကီးအရာထားလုိက္ၿပီး သူေျပာသလုိပဲ
ကၽြန္မေပါင္ေတ ြဟေပးလ်က္ဒူးေထာင္လုိက္မိပါသည္။
ေဟာရွင္…..ျဗံဳးဆုိမာေက်ာၿပီးႏူးညံ့တ ဲ့အသားတုံးေလးတစ္ခုက ကၽြန္မရဲ႕ျပဴးဟေနတ ဲ့ေအာက္တံခါး၀ကုိ
ႁပြတ္ဆုိ
လာေတ့လုိက္ပါေတာ့သည္။ ကၽြန္မမ်က္လုံးမ်ားကုိစုံမွိတ္ထားလုိက္ပါသည္။ ကၽြန္မရဲ႕ကုိယ္ေပၚက
ေကာင္ကလ ဲသြက္သ ြက္ႀကီး လႈပ္ရွားလာပါေတာ့သည္။ ကၽြန္မရဲ႕ေထာင္ထားတဲ့ေပါင္ႀကီးေတ ြကုိ
ေကာင္ေလးကအားရပါးရႀကီးဖက္လုိက္ၿပီး သူ႔ခါးကေလးကုိေကာ့လုိက္ေတာ့….အမေလး ေလ်ာကနဲ
သူ႔ဟာႀကီးကေခ်ာေခ်ာေမာေမာနဲ႔ကၽြန္မအထ ဲကုိ၀င္သ ြားေတာ့တာဘ ဲေပါ့ရွင္...အဟိ။
အုိ…..အရသာ….အရသာ…..တစ္မ်ဳိးႀကီးပါပဲရွင္။ ပထမဦးဆုံးနဲနဲကေလး နာသြားပါသည္။
“အုိး…ကၽြတ္ကၽြတ္လုိ႔” ကၽြန္မစုပ္သပ္လုိက္မိေတာ့ေကာင္ကေလးက “ဘာလဲ မမ နာသလားတဲ့…..”
“နာတာေပါ့ဟ ဲ့နင္ကငယ္သာငယ္တာ ဟုိဟာကေတာ့အႀကီးသားဟ ဲ့လုိ႔”ကၽြန္မက
စိတ္ေပါက္ေပါက္နဲ႔ျပန္ေျဖလုိက္မိပါတယ္။
“ခဏပါမမရယ္….ေနာက္က်ေတာ့ေကာင္းလာမွာပါလုိ႔”ေကာင္ေလးကျပန္ေျဖရင္း
သူ႔အလုပ္ကုိသ ြက္သြက္ႀကီးစလုပ္လာပါေတာ့သည္။ ပထမေတာ့နာပါသည္။ ေနာက္က်ေတာ့သူေျပာသလုိပင္
ေကာင္းလာပါသည္ရွင္…အဟိ။ ကၽြန္မက အပ်ဳိႀကီးဆုိေတာ့အပ်ဳိေျမႇးမရွိေတာ့ပါ။ သူ႔ဘာသာသူေပါက္သြားၿပီ
ဒီေတာ့ေကာင္ေလးကသူ႔ရဲ႕မာေက်ာသန္မာတဲ့တန္ဆာနဲ႔ကၽြန္မရဲ႕ေသာ့အိမ္ကုိေလးငါးခ်က္
ဆင့္ကာဆင့္ကာေဆာင့္လုိက္တယ္ဆုိရင္ဘ ဲ နာက်င္မႈကေပ်ာက္သြားၿပီး ဆိမ့္သလုိအီသလုိအရသာ
ကုိကၽြန္မကထြန္႔ထ ြန္႔လူးေအာင္ကုိခံစားလာရပါသည္။
ကၽြတ္…..ကၽြတ္”ဟုစုတ္သပ္ရာက ကၽြန္မက တဟင္းဟင္းၿငီးျငဴလာမိပါသည္။ ေကာင္ကေလးရဲ႕ခါးကုိ
ကၽြန္မက အားမလုိအားမရႏွင့္ဆုပ္ကုိင္ထားလုိက္မိပါသည္။ ေကာင္ကေလးကလည္း ၾကမ္းသထက္
ၾကမ္းလာပါသည္။ သူ႔ပါးစပ္က အင့္ကနဲ……. အင့္ကနဲေနေအာင္သူကေဆာင့္၍ ေဆာင့္၍ခ်ပါသည္။
ကုတင္ႀကီးတစ္ခုလုံးဟာ သြက္သ ြက္ခါေအာင္လႈပ္ရမ္းလာရပါသည္။
 “ငဦး…..ေျဖးေျဖးဟ ဲ့….ငလ်င္လႈပ္တာက်ေနတာပဲ ေတာ္ေတာ္ၾကာနင့္အေမသိသ ြားလိမ့္မယ္လုိ႔ကၽြန္မက
သူ႔ကုိသတိေပးယူရပါသည္။ ဒါေပမယ့္ေကာင္ေလးက ကဲပင္က ဲပါသည္။”
ကၽြန္မက ခ်က္ခ်င္းဘ ဲ ျပန္ထရန္ႀကိဳးစားေသာ္လည္းမရေတာ့ပါ။ ဘယ္ရမလဲ……ဘသားေခ်ာက
ကၽြန္မရဲ႕ခါးကုိသူ႔လက္ႏွစ္ဖက္စလုံးနဲ႔မလ ြတ္တမ္းဖက္ထားေတာ့တာပဲရွင့္…..။
“ဟ ဲ့ငဦး လႊတ္ေလ ဘာလုိ႔ငါ့ကုိဖက္ထားရတာလ ဲ” ကၽြန္မက ခပ္ေငါက္ေငါက္ကေလးဘ ဲ
ေျပာလုိက္ေသာ္လည္း…ကုိယ္ေတာ္ေခ်ာကေလးက ကၽြန္မကုိပုိလုိ႔သာဘဲ တင္းတင္းၾကပ္ၾကပ္ႀကီး
ဖက္ထားပါေတာ့တယ္။
“မလႊတ္ဘူး မမစိန္ရယ္……ကၽြန္ေတာ္မမစိန္ကုိသိပ္ခ်စ္တာပဲ…. မမစိန္က ျမင့္ျမင့္ေဌးနဲ႔
သိပ္တူတယ္……မမစိန္ကုိကၽြန္ေတာ္စြဲေနတာ ၾကာလွၿပီ”
ခင္ေမာင္ဦးေလးက ကၽြန္မကုိအဲ့ဒီလုိမူးမူး႐ူး႐ူးနဲ႔ေျပာရင္းက ကၽြန္မရဲ႕ယင္ဖုိမသန္းဖူးေသးတ ဲ့
ပါးကေလးကုိဘယ္ျပန္ညာျပန္နဲ႔တရႊတ္ရႊတ္ေနေအာင္နမ္းပစ္လုိက္ပါေတာ့သည္ရွင္။ အုိး…ကၽြန္မဆုိတာ
မႊန္ထူသ ြားမိေတာ့တာပါဘဲရွင္။ ေယာက်ၤားတစ္ေယာက္ရဲ႕ အေတ ြ႔အထိဆုိတာကုိ
ကၽြန္မကတစ္ခါမွမခံဘူးေသးတ ဲ့အပ်ဳိႀကီးစစ္စစ္ကုိရွင့္….။
“ဟ ဲ့……ဟ ဲ့….ငဦး နင္ဘာလုပ္တာလ ဲ ဟင္”
 ကၽြန္မထိတ္ထိတ္လန္႔လန္႔ေျပာမိပါေသးသည္။ ဒါေပမဲ့ေနာက္ထပ္ေျပာလုိ႔မရေတာ့ပါ။ ဘယ္ရေတာ့မလဲ။
ငတိေလးက ကၽြန္မရဲ႕ႏႈတ္ခမ္းကုိသူ႔ႏႈတ္ခမ္းနဲ႔ငုံခဲၿပီး အေမရိကန္ဘုိင္စကုပ္ထ ဲက
ဇာတ္လုိက္ႏွင့္ဇာတ္လုိက္မလုိတစ္ခါထ ဲစုပ္ယူေနေတာ့တာကုိရွင့္။
ကၽြန္မမွာ ေလာကႀကီးကုိေမ့သ ြားသလုိရွိပါသည္။ ရင္ထ ဲက တလႈိက္လႈိက္နဲ႔ေမာဟုိက္သလုိလုိဘ ဲေလ။ ၿပီးေတာ့
မရွက္ႏုိင္ပါဘ ဲ ဆီးစပ္ေၾကာေတ ြကလဲ ေထာင္တက္လာတယ္ထင္ရတယ္တင္းလာမိေတာ့တာဘ ဲ။
ကၽြန္မသတိျပန္ရလာသလုိလုိရွိေတာ့ကၽြန္မကုိယ္မွာ ေမြ႔ယာေပၚတြင္ပက္လက္ႀကီးလန္ေနၿပီး

ေကာင္ေလးရဲ႕ကုိယ္ဟာ ကၽြန္မကုိမလႈပ္ႏုိင္ေအာင္ေလးေလးႀကီးဖိထားေနတာကုိေတ ြ႔ရပါသည္။
ေကာင္ေလးကေတာ္ေတာ့ကုိသန္ပါသည္။ ကၽြန္မဘယ္လိုမွမ႐ုန္းႏုိင္ပါ၊ အမွန္ကုိ၀န္ခံရရင္ကၽြန္မ႐ုန္းဖုိ႔ကုိ
လည္း သတိမရေတာ့ပါ။ လူတစ္ကုိယ္လုံးေသ ြးေတ ြက တဖိန္းဖိန္း တရွိန္းရွိန္းတက္လာေနသလုိပါဘ ဲ။
ေဟာ….ျဗံဳးဆုိေကာင္ေလးရဲ႕လက္တစ္ဖက္က ကၽြန္မခါးကုိလွ်ဳိၿပီး ဇာေဘာ္လီေအာက္စထ ဲကုိ
စြပ္ကနဲ၀င္လာပါေတာ့သည္။
ၿပီးေတာ့……ၿပီးေတာ့…..ကၽြန္မရဲ႕၀ါဂြမ္းလုိႏူးညံ့တ ဲ့သားျမတ္အသားစုိင္အသားခဲကုိလာၿပီး
အုပ္ကုိင္ဖ်စ္ညႇစ္ေနျပန္ေတာ့သည္။
“ဟ ဲ့ငဦး နင္ဘာလုပ္ေနတာလဲဟင္…ကၽြတ္……ကၽြတ္….ကၽြန္မက အံေလးက်ိတ္ၿပီး ေခါက္ဆုိမိပါသည္။”
“ၿငိမ္ၿငိမ္ေနစမ္းပါ မမရယ္…မမကုိကၽြန္ေတာ္က ေလာကနိဗၺာန္ကုိေခၚသ ြားမလုိ႔ပါ။”
ေကာင္ေလးကပါးစပ္ကေျပာရင္း လက္ကအလုပ္မ်ားေနပါသည္။ ကၽြန္မရဲ႕ေရႊရင္အုံကုိသူ႔လက္ကအားရပါးရ
ဆုပ္နယ္ေခ်မေနြ ရာက ေဟာေလ ရင္အုံထိပ္ကပတၱျမားခဲအသီးႏွစ္လုံးကုိတရြရြနဲ႔
ပြတ္သပ္ေပးေနျပန္ပါေတာ့တယ္ရွင္။
ကၽြန္မထူးျခားေသာအရသာခံစားရၿပီး မ်က္ေတာင္ေတ ြစင္းက်သ ြားပါေတာ့သည္။ ဒီအထ ဲေကာင္ေလးက
ကၽြန္မရဲ႕ မဟတဟပြင့္ေနတ ဲ့ႏႈတ္ခမ္းကေလးကုိသူ႔ပါးစပ္နဲ႔အပ္ငုံၿပီး တစ္အားစုပ္လုိက္ျပန္ပါေတာ့သည္။
ဒါတ ြင္သာလဲမဟုတ္ေသးပါဘူးရွင္တုိ႔ရယ္
ကၽြန္မရဲ႕ႏႈတ္ခမ္းအတြင္းသားေတ ြထ ဲကုိသူ႔လွ်ာဖ်ားကေလးထုိးသ ြင္းၿပီး ဟုိပြတ္ဒီပြတ္နဲ႔လုပ္ေနျပန္ပါသည္။
ကၽြန္မဆုိတာက တစ္မ်ိဳးႀကီးပါဘ ဲေလ။
ရင္ထ ဲလႈိက္၍လႈိက္၍လာရာ အသက္ကုိ႐ႈိက္၍႐ႈိက္၍႐ႈမိရင္းက ကၽြန္မရဲ႕တစ္ကုိယ္လုံးက ေသ ြးေၾကာေတ ြက
တႀကိဳက္ႀကိဳက္ေနေအာင္ဆူပြက္လာမိေတာ့သည္။ ငဦးကုိဘယ္သူကမ်ား
လက္ထပ္သင္ေပးလုိက္တယ္မသိပါ။ ေကာင္ကေလးက ေတာ္ေတာ္ကုိကၽြမ္းက်င္ေနပါသည္။
ကၽြန္မပါးစပ္ထ ဲ သူ႔လွ်ာထုိးသ ြင္း႐ုံသာမဟုတ္ေတာ့ဘ ဲ ကၽြန္မေအာက္ပါးစပ္ထိကုိသူ႔ေအာက္လွ်ာ
ထုိးသ ြင္းရန္လည္း အားႀကိဳးမာန္တက္ႀကိဳးစားေနပါေတာ့သည္။
သူ႔ရဲ႕အစုပ္အနမ္း အပြတ္အသပ္အဖ်စ္အညႇစ္ေတ ြကုိခံစားထားရတ ဲ့ကၽြန္မမွာေမာဟုိက္ၿပီး
ေျခေတ ြလက္ေတ ြက မလႈပ္ရွားခ်င္ျဖစ္ေနတာမုိ႔ကၽြန္မခါးကထမီစကုိသူက ျဖဳတ္ကနဲ ဆ ြဲေျဖခ်လုိက္တာကုိ
ကၽြန္မဘာမွမတတ္သာဘဲရွိေနခဲ့ပါသည္။ ကၽြန္မထမီသည္ကၽြန္မခါးမွေလွ်ာကနဲေျပသ ြားၿပီး ဒူးဆစ္မ်ားဆီသုိ႔
လုံးေထ ြးေရာက္သ ြားပါသည္။ ကၽြန္မကထမီကုိလုိက္ဖမ္းေသးေသာ္ျငား
ထမီကုိမမိမဟုတ္တာကုိသြားမိလုိက္ပါသည္။ ဤတ ြင္ကၽြန္မလက္မွာလွ်ပ္စစ္လုိက္သကဲ့သုိ႔
က်င္တက္သ ြားမိလုိက္သည္ဟုထင္မိပါသည္။
အေၾကာင္းမူကၽြန္မေယာင္ယမ္းကုိင္လုိက္မိတာက ေကာင္ေလး၏မာန္ထေနေသာ
ဟုိဟာေငါက္ေတာက္ေတာက္ႀကီးပင္ျဖစ္ေန ပါေတာ့သည္။ ကၽြန္မသည္လန္႔ျဖန္႔ၿပီး
ပထမေတာ့တစ္အားဆုပ္ကုိင္ထားလုိက္ပါသည္။ တကထဲ တစ္ခါမွမကုိင္ဘူးတာကုိင္လုိက္မိေတာ့
လန္႔သြားမိတာေပါ့ရွင္။ ေျပာပါရေစေတာ့ရွင္…..ေကာင္ေလးဟာက အလ ြန္မာထန္လာတာမုိ႔အင္မတန္မွ
ထ ြားထ ြားႀကိဳင္း ႀကိဳင္းမာမာေတာင့္ေတာင့္ႀကီးျဖစ္ေနပါသည္။ လုံးပတ္က ကၽြန္မရဲ႕ လက္ေကာက္၀တ္
နီးပါးေလာက္ေတာင္ရွိလိမ့္မလားမဆုိႏုိင္ပါ။
ေနာက္ေတာ့ကၽြန္မက ဆတ္ကနဲျပန္လႊတ္လုိက္ပါသည္။ ဒါေပမယ့္ရွင္
ကၽြန္မရင္ထဲမွာေတာ့စိတ္ေတ ြကဗေလာင္ဆူလ်က္ရွိေနပါပီရွင္။ ဒီအေတာအတြင္း
ေကာင္ကေလးရဲ႕လက္ေတ ြကလည္း ထမီကင္းေနတ ဲ့ကၽြန္မရဲ႕ကုိယ္ေအာက္ပုိင္းမွာ
ေသာင္းက်န္းေမႊေႏွာက္ေနပါသည္။ ပထမ ကၽြန္မရဲ႕ခ်က္တ၀ုိက္က ၀မ္းပ်ဥ္းသားဆူဆူအိအိကေလးကုိ
ေကာင္ေလးသည္ယားက်ိက်ိေနေအာင္ပြတ္သပ္ေပးပါသည္။ ကၽြန္မခါးကေလးတလ ြန္႔လြန္႔ႏွင့္
ယားက်ိက်ိေနရာကပင္အရသာတစ္မ်ဳိးေတ ြ႔ေနရပါသည္။ေကာင္ကေလးရဲ႕
လက္ကတေျဖးေျဖးေအာက္ေလ်ာက်သြားေတာ့ရာက ေဟာ ျဗံဳးဆုိအသားေလးေဖာင္းမုိ႔တက္လ်က္
အထစ္ကေလးလုိျဖစ္ေနေသာ ကၽြန္မရဲ႕အေမႊးစိမ္းဖုံးလႊမ္းေနေသာ ဆီးခုံကေလးဆီသုိ႔
ေရာက္သ ြားၾကျပန္ပါေတာ့သည္။
အ ဲ့ဒီေနရာကုိသြားစမ္းမိေတာ့ေကာင္ကေလးကပုိလုိ႔သာ မာန္ထႂက ြလာေတာ့တာပဲရွင္။
လက္ေခ်ာင္းကေလးေတ ြက ကၽြန္မရဲ႕အာ႐ုံေၾကာစုေ၀းတည္ရွိရာ သရဖူကေလးကုိမရြံမရွာ
လာေရာက္ကုိင္ေတ ြ႔ၾကပါသည္။ တရြရြကေလးပြတ္သပ္ေပးၾကပါသည္။ ဒီအဖြားႀကီးက အဖ်ားတက္ၿပီး
ေခါင္းမထူႏုိင္ေအာင္ျဖစ္ေနတာပါဗ်ဆုိၿပီး ဆက္ၿပီးသာအားႀကိဳးမာန္တက္ေဆာင့္ပါသည္။ သူ႔ထိပ္ဖ်ားေလး
သည္ကၽြန္မသားအိမ္၀ကုိလာ၍ လာ၍မွန္မွန္ႀကီးထိလာပါသည္။ ကၽြန္မမွာလ ဲဘယ္အၿငိမ္ေနႏုိင္ေတာ့မွာလ ဲ
ကၽြန္မရဲ႕ဆီးစပ္ကုိေကာ့၍ေကာ့၍ေပးရင္း သူ႔အေဆာင့္ကုိဆီးႀကိဳမိပါသည္။ ကၽြန္မ၏တင္ပါးႀကီးေတ ြကို
ခြဲထားရာမွညႇစ္ထာမိပါေတာ့သည္။ ကၽြန္မ၏ အဂၤါဇာတ္တစ္ခုလုံးဟာလ ဲ အရည္ၾကည္ေတ ြနဲ႔တရႊဲရႊဲစုိေနပါၿပီ
အရသာကလဲတရွိန္းရွိန္းနဲ႔ျမင့္တက္လာပါသည္။ ေကာင္ေလးေျပာ သလုိပဲ တစ္ခ်ီတစ္ခ်ီတ ြင္
ေလာကႀကီးတစ္ခုလုံးကုိေမ့သ ြားမတတ္ျဖစ္ကာ တင္းတင္းၾကပ္ၾကပ္ႀကီးဖက္ထားေနမိပါသည္။

ေကာင္ကေလးကလဲ ကၽြန္မေပၚတြင္းဒူးေထာက္ေနရာကေနာက္ဆုံးတ ြင္ကၽြန္မရ ကုိယ္ေပၚကုိ
လွဲခ်လုိက္ပါသည္။ ႏွစ္ေယာက္သားကုိယ္ခ်င္းထပ္ကာ သူကကၽြန္မပခုံးေတ ြကုိတင္းၾကပ္စြာဖက္ထားၿပီး
ကၽြန္မကသူ႔တင္ပါးေတ ြကုိလက္ႏွင့္အုပ္ကုိင္လ်က္….
အတင္းဖိထားမိပါသည္။ သူ႔ရဲ႕တင္ပါးဟာ ကၽြန္မလက္ထ ဲမွာဘ ဲ အေပၚျမင့္တက္လုိက္
ေအာက္ကုိအရွိန္နဲ႔နိမ့္က်သ ြားလုိက္ျဖစ္ေနပါသည္။ ကၽြန္မကလဲ ခါးအားယူၿပီးဆီးစပ္တုိ႔မွ
အခ်က္မွန္မွန္ေကာ့ေပး တင္ပါးႀကီးေတ ြကုိႂက ြေပးလုပ္ေနပါသည္။ အဲ့ဒီလုိလုပ္ၾက
ေတာ့အရသာကတစ္မ်ဳိးထူးျခားလာပါသည္။ ကၽြန္မရဲ႕မုိ႔မုိ႔ထ ြားထ ြား လုံးလုံးက်စ္က်စ္
သားျမတ္ရင္သားႀကီးေတ ြဟာ ေကာင္ေလးရဲ႕ ရင္အုပ္ကေလးေတ ြေအာက္မွာ
ပိျပားေနၿပီးတစ္မ်ဳိးသာယာမႈရေနပါသည္။
ေကာင္ကေလးရဲ႕ဗုိက္သားရွပ္ရွပ္ကေလးကလဲ ကၽြန္မရဲ႕အနည္းငယ္ဆူထ ြားတ ဲ့ဗုိက္သားႏုႏုမွာ
ေလတုိးလုိ႔မရႏုိင္ေအာင္ပုိျပားက်ေနကာ အ ဲ့ဒီလုိအတြင္းသားခ်င္းထိမႈသည္
ယားက်ိက်ိႏွင့္တစ္မ်ဳိးပင္ခံလုိ႔ေကာင္းလွပါေတာ့သည္။ ဒါေပမဲ့အရသာအရွိဆုံးကေတာ့
ကၽြန္မႏွင့္ေကာင္ေလးရဲ႕တန္ဆာႏွစ္ခုဆက္စပ္မႈပါပဲရွင္။ ၀င္လုိက္ထ ြက္လုိက္ႏွင့္သြက္သ ြက္ႀကီး
အလုပ္႐ႈပ္ေနသည့္ေကာင္ေလး၏တန္ဆာမွာ အလုပ္လုပ္ေနရင္းကပင္တစထက္တစ
ပုိ၍ႀကီးထ ြားသန္မာလာသည္ဟုထင္ရပါသည္ရွင္။ ၾကာလာေတာ့သူ႔အသားေတာင့္ႀကီးက
ကၽြန္မရဲ႕အဂၤါစပ္အေခါင္းတ ြင္း၀ယ္မဆန္႔မၿပဲျဖစ္လာၿပီး ကၽြန္မဟာေလးကြဲထ ြက္သြားမလားပင္
ထင္မွတ္ရပါသည္။
ကၽြန္မရဲ႕ အတြင္းနံရံႏုကေလးေတြကလ ဲ သူ႔ဟာႀကီးရဲ႕ပြတ္တုိက္ခ်က္အရ ၾကာေတာ့က်ိန္းစပ္စပ္ႀကီး
ျဖစ္လာပါသည္။ ဒါေပမယ့္ဒါကလ ဲ အရသာတစ္မ်ဳိးျဖစ္ေနပါသည္။ ကၽြန္မကလဲ သူသ ြက္သေလာက္
အားက်မခံေအာက္ကေနလုိက္သြက္ေနမိပါသည္။ သူက ေဆာင့္အခ် ကၽြန္မကေကာ့အေပး
သူ႔ဆီးစပ္ႏွင့္ကၽြန္မဆီးစပ္သည္တဖတ္ဖတ္အသံျမည္လာေအာင္ပင္ေတ ြ႔ဆုံလာၾကပါသည္။
ကၽြန္မတုိ႔ႏွစ္ေယာက္စလုံး စိတ္ေဇာေတြကုိလႊတ္ေပးလုိက္မိၾကပါသည္။ တစ္ျခားဘာကုိမွသတိမရေတာ့
တစ္ေယာက္ကုိတစ္ေယာက္မလ ြတ္တမ္းဖက္တြယ္ထားမိေနၾကပါသည္။ ႏွစ္ေယာက္စလုံးက
အျပင္းအထန္လႈပ္ရွားထႂက ြေနသည္မုိ႔လည္း ကုတင္တစ္ခုလုံးသာမက အိမ္ႀကီးတစ္ခုလုံးပင္ငလ်င္လႈပ္သလုိ
လႈပ္ရွားေနသလားမေျပာတတ္ပါရွင္။
ဒါေပမယ့္ကၽြန္မတုိ႔ကဂ႐ုမစုိက္ေရာက္ကာနီးေနေသာေတာင္ထိပ္ဆီသုိ႔လက္ခ်င္းယွဥ္တ ြဲကာ
အေျပးခ်ီတက္ေနၾကပါေတာ့သည္။

တလႈိက္လႈိက္ေမာသည္ကုိဂ႐ုမစုိက္ႏုိင္ေရာက္ခါနီးသုခရိပ္ျမံဳစခန္းကုိသာ အင္တုိက္အားတုိက္ႀကီး
ခ်ီတက္ေနမိၾကပါေတာ့သည္ေလ။ ကၽြန္မအဂၤါဇာတ္တ ြင္႐ုတ္တရက္အရည္ေတ ြ စုိရႊဲကာပူကနဲ
ျဖစ္သ ြားမိပါသည္။ ဒါေပမယ့္ကၽြန္မရဲ႕အဂၤါဇာတ္ကထ ြက္သည့္အရည္ေတ ြေတာ့မဟုတ္ပါဘူး။ ငတိေလးရဲ႕
ရတနာေရႊႁပြန္က အရွိန္ႏွင့္တြန္းထုတ္လုိက္သည့္ရတနာေရႊရည္ေတြျဖစ္ေနပါသည္။
အ ဲ့ဒီအခါမွာ ေကာင္ေလးမွာ ကၽြန္မကုိယ္ေပၚတြင္ဆန္႔ငင္ဆန္႔ငင္အေၾကာဆ ြဲေနသလုိျဖစ္ေနပါသည္။
အံကုိက်ိတ္ကာသူ႔အေခ်ာင္းကုိကၽြန္မအေခါင္းထ ဲတ ြင္မလႈပ္ေတာ့ဘ ဲ အတင္းသာဖိသ ြင္းထားပါေတာ့သည္။
ကၽြန္မရဲ႕ ပခုံးမ်ားကုိလည္း ေၾကမြသ ြားေတာ့မတတ္ဖက္ထားလုိက္ပါသည္။ သူ႔အရည္ေတြကလည္း
အႏွစ္ႏွစ္အလလက စုေဆာင္းထားသည့္လူပ်ဳိရည္ေတ ြမုိ႔လားမေျပာတတ္
တသြင္သ ြင္အရွိန္ႏွင့္ပန္းထ ြက္ေနကာ ေနာက္ဆုံးေတာ့ကၽြန္မရဲ႕အေခါင္းတစ္ခုလုံးတ ြင္
လွ်ံထ ြက္ကုန္ပါေတာ့သည္။ ဒီအခ်ိန္မွာပင္ကၽြန္မရဲ႕တစ္ကုိယ္လုံးရွိေသ ြးသားအေၾကာအျခင္ေတြဟာ
ျပတ္ထ ြက္လုမတတ္ေတာင့္တင္းလာၾကသည္ဟုထင္မွတ္လုိက္ရကာ
အေၾကာေပါင္း တစ္ေထာင္စိမ့္သ ြားသည္ဟုထင္ရေအာင္ပဲ အရသာထူးထူးျခားျခားႀကီးကုိေမ့သ ြားလုမတတ္
ခံစားလုိက္ရပါေတာ့သည္။
ကၽြန္မသည္မ်က္စိကုိစုံမွိတ္ထားလုိက္ပါသည္။ ကၽြန္မလက္ႏွစ္ဖက္ႏွင့္သူ႔တင္ပဆုံေတ ြကုိဖိႏွိပ္ကာ
ကၽြန္မဆီးစပ္ကုိအစြမ္းကုန္ေကာ့တင္ေပးလုိက္ပါသည္။ ဒါႏွင့္လည္းအားမရႏုိင္ေသးဘဲ ကၽြန္မေပါင္ႀကီးေတ ြကုိ
သူ႔ေပါင္တြင္အတင္းလိမ္ယွက္ထားလုိက္မိပါေတာ့သည္။ ဒီလုိေနရင္းနဲ႔ေကာင္ေလးရဲ႕ရတနာေရႊႁပြန္လည္း
အထြက္ရပ္သ ြားပါသည္။ ၿပီးေတာ့အ့ံၾသသြားရေလာက္ေအာင္ပင္သူ႔အတန္ႀကီးသည္
မာေၾကာေတာင့္တင္းေနရာက ခ်က္ခ်င္းဘ ဲေပ်ာ့ေခြက်သ ြားသည္ကုိကၽြန္မသိလုိက္ရပါသည္။
ေကာင္ေလးသည္ကၽြန္မကုိယ္ေပၚကေတာ့မဆင္းပါေလ ေမြ႔ယာႀကီးေပၚတြင္ေျခပစ္လက္ပစ္စင္းစင္းႀကီး
အိပ္ေနပါသည္။ ပါးစပ္ကေလးဟၿပီး ေဟာဟ ဲ ေဟာဟဲ ျဖစ္ေန၍လည္း ေတာ္ေတာ္ေမာဟုိက္ေနပုံရပါသည္။
ကၽြန္မေကာင္ေလးကုိေတာ္ေတာ္ဘ ဲ သနားသ ြားမိပါသည္။ သူ႔နဖူးတ ြင္စုိ႔တက္ေနသည့္
ေခၽြးေပါက္ကေလးေတ ြကိုက်င္က်င္နာနာႀကီးပဲ ကၽြန္မရဲ႕အက်ႌလက္ႏွင့္သုတ္ေပးၿပီး………”
သိပ္ေမာေနသလားဟင္” “ေမာမွာေပါ့နင္ကေလးက သိပ္က ဲတာကုိး
ဟုဂ႐ုဏာေဒါသကေလးႏွင့္ႀကိမ္းလုိက္မိပါသည္။” တုိတုိေျပာရလွ်င္အ ဲ့ဒီေန႔ကစၿပီး ကၽြန္မမွာ
ေလာကီအရသာဆုိတာ ဒီလုိပါကလားဟုသိလာရေသာ အပ်ဳိႀကီးတစ္ေယာက္ျဖစ္လာရပါသည္။ ထုိသုိ႔
သိၿပီးသည့္ေနာက္တ ြင္လည္း အသိေနာက္က်ရေလမိျခင္းဟုကၽြန္မမွာ ကုန္လြန္ခဲ့ရေသာ အခ်ိန္ေတြကုိ
အားႀကီးဘ ဲႏွေျမာလာမိပါေတာ့သည္။ ေစာေစာကသိရလွ်င္ဤေလာကီအရသာ ဆုိတာကုိ
ကၽြန္မဘယ္လက္လႊတ္ခ်င္ေတာ့မွာလ ဲရွင္။ ဒါေၾကာင့္လ ဲ ေကာင္ကေလး ခင္ေမာင္ဦးကုိ

ကၽြန္မကေက်းဇူးဆပ္တဲ့အေနႏွင့္မ်ားစြာ အေရးေပးေျမႇာက္စားထားခဲ့ပါသည္။ လက္ပတ္နာရီ၊
လက္စြပ္ဆုိတာေတြကုိ၀ယ္ဆင္ေပးလုိက္ပါသည္။
အ၀တ္အစားဆုိတာကုိလ ဲ ေကာင္းေပ့ဆုိတာေတြကုိ၀ယ္ေပးလုိက္ပါသည္။ မုန္႔ဖုိးဆုိတာလည္း
တစ္ေန႔ငါးက်ပ္ေလာက္ေပးထားလုိက္ပါသည္။
ေကာင္ကေလးကလည္း ကၽြန္မကုိေကာင္းေကာင္းႀကီးေက်းဇူးတင္ပါသည္။ သူ႔ေက်းဇူးဆပ္ပုံကလည္း
ကၽြန္မအတြက္ေက်နပ္စရာႀကီးျဖစ္ေနပါသည္။ ကၽြန္မထံညလူေျခတိတ္ခ်ိန္ဆုိလွ်င္လာအိပ္ၿပီး
ညလုံးေပါက္နီးပါးမွ် ကၽြန္မကုိေလာကနိဗၺာန္သုိ႔အနည္းဆုံး ႏွစ္ေခါက္သုံးေခါက္ပုိ႔ေဆာင္ေပးျခင္းျဖစ္ပါသည္။
ၾကာေတာ့ေကာင္ေလးမွာေခ်ာင္လာပါသည္။ ကၽြန္မထံမလာတစ္ည လာတစ္ညျဖစ္လာပါသည္။
ကၽြန္မကေတာ့အသိေနာက္က်ေသာအရသာကုိခံစား၍ အားမရႏုိင္ဘူးျဖစ္ေနပါသည္။ ဒါေၾကာင့္ကၽြန္မမွာ
အၾကံတစ္ခုရလာခဲ့ပါသည္။ ေကာင္ေလး ခင္ေမာင္ဦးအားတစ္ညတြင္ကၽြန္မက ေခ်ာ့ေမာ့ၾကည့္ရာ
ကၽြန္မကုိဒီလုိဒီလုိလုပ္ဟုက်က်နနသြန္သင္ဆရာလုပ္သူမွာ အရပ္ထဲကလူပ်ဳိသုိးႀကီး
ကုိေစာေမာင္ျဖစ္ေနသည္ကုိကၽြန္မသိခဲ့ရပါသည္။
“ဒီလူႀကီးက မမစိန္ကုိအေသအလဲ ႀကိဳက္ေနတာဗ် ……မမစိန္ႀကိဳက္ရင္………. ကၽြန္ေတာ္ေျပာေပးပါ့မယ
……လုိ႔လဲ ေျပာလာပါသည္။”
“ဘာလ ဲ နင္ငါ့ကုိမခ်စ္ခ်င္ေတာ့ဘူးလားလုိ႔ကၽြန္မကသူ႔ကုိဗုိက္ေခါက္လိမ္ဆ ြဲၿပီး ေမးလုိက္ပါသည္။ “
“မမကုိကၽြန္ေတာ္ခ်စ္ပါတယ္…ဒါေပမယ့္မမကုိကၽြန္ေတာ္ခ်စ္ရတာ သိပ္ကုိမသက္သာလွဘူး
……အခုလူကုိၾကည့္ပါလား……. ေတာ္ေတာ့ကုိေခ်ာင္က်သ ြားတာဘဲ….”
“ဘာလ ဲ နင္ဘ ဲငါ့ကုိအစလုပ္ေပးၿပီးေတာ့…..အခုေတာ့ညည္းေနၿပီလား………..”
 “မညည္းပါဘူးဗ်ာ…ဒါေပမယ့္မမကုိကၽြန္ေတာ့္ထက္အစြမ္းေကာင္းေကာင္း အလုိျဖည့္ေပးႏုိင္တ ဲ့လူလုိခ်င္ရင္
ကၽြန္ေတာ္မိတ္ဆက္ေပးမယ္လုိ႔ေစတနာနဲ႔ေျပာတာပါ……ဒီလူက ကုိေစာေမာင္ႀကီးဘ ဲ….ဒီဘက္မွာ
နာမည္ႀကီးဗ်…..ဒီရပ္က ြက္ထဲမွာ သူနဲ႔ကင္းတ ဲ့မိန္းမဆုိလို႔မရွိသေလာက္ပဲ……..သူ႔ကုိမိန္းမတုိင္းကလဲ
တစ္ခါေတြ႔ဖူးရင္ဆ ြဲတာပဲ…..”
ကၽြန္မမွာ ေကာင္ေလးအေျပာေကာင္းတာတစ္ေၾကာင္း…..ကၽြန္မကုိယ္တုိင္ကလ ဲ ဒီလူႀကီးအေၾကာင္းကုိ
သိခ်င္တာကလဲတစ္ေၾကာင္း၊ ထုိ႔ေၾကာင့္ဒီကုိေစာေမာင္ဆုိတဲ့လူႀကီးနဲ႔အဆက္လုပ္ရန္

သေဘာတူညီမိပါသည္။ တုိတုိေျပာရရင္ကိုေစာေမာင္နဲ႔ကၽြန္မ ခ်ိန္းေတ ြ႔တ ဲ့ညကုိေတာ့
တစ္သက္ေမ့ႏုိင္ေတာ့မည္မဟုတ္ပါ။ ကၽြန္မအိပ္ခန္းထ ဲတ ြင္ပင္သူႏွင့္ကၽြန္မခ်ိန္းေတ ြ႔ၾကပါသည္။
စကားေလးတစ္ခြန္းႏွစ္ခြန္းေျပာရ႐ုံရွိေသး သူက စတင္လာပါေတာ့သည္။ ကၽြန္မကုိယ္ႀကီးကုိ
သူ႔ေပါင္ေပၚတြင္ပစ္လဲခ်လုိက္ကာကၽြန္မပါးမုိ႔မုိ႔ႀကီးေတ ြကုိသူ႔ႏွာေခါင္းျဖင့္လွိမ့္လွိမ့္၍နမ္းပါေတာ့သည္။
ၿပီးေတာ့ကၽြန္မကုိပါးစပ္ဟခုိင္းကာ ကၽြန္မလွ်ာဖ်ားေလးကုိ
သူ႔ႏႈတ္ခမ္းႀကီးေတ ြႏွင့္တႁပြတ္ႁပြတ္စုပ္ယူပါေတာ့သည္။
ကၽြန္မမွာ တစ္ကုိယ္လုံးထ ြန္႔ထြန္႔လူးသ ြားပါေတာ့သည္။ ခ်စ္ေသ ြးေတ ြ တရွိန္းရွိန္းတက္ႂက ြလာပါသည္။
ကၽြန္မရဲ႕အက်ႌၾကယ္သီးေတ ြကုိတစ္လုံးခ်င္းသူျဖဳတ္ေနတာကုိကၽြန္မမတားမိေတာ့ပါ။ အက်ႌပြင့္သ ြားေတာ့
သူက ေဘာ္လီကုိဖြင့္ျပန္ပါသည္။ ကၽြန္မရဲ႕ ၀င္း၀ါအိထ ြားၿပီးခုံးမုိ႔ေနသည့္သားျမတ္ႏွစ္ခုက
ပြင့္ကန္ထ ြက္လာၾကေတာ့သူကလက္ႀကီးႏွစ္ဖက္ႏွင့္ထင္သလုိကလိပါေတာ့၏။
ကၽြန္မရဲ႕အသီးေလးေတြက ေထာင္တက္လာၾကေတာ့သူက သူ႔လွ်ာဖ်ားေလးတုိ႔ကာ ကလိပါေတာ့သည္။
ယားက်ိက်ိေနတာမုိ႔ကၽြန္မကုိယ္လုံးႀကီးမွာ ထုိးထုိးထ ြန္႔ထြန္႔ျဖစ္လာပါသည္။ ၿပီးေတာ့ရွင္
ကၽြန္မရဲ႕ႏုိ႔သီးႏွစ္ဖက္စလုံးကုိသူ႔ပါးစပ္ႀကီးနဲ႔ငုံၿပီး ကေလးႏုိ႔စုိ႔သလုိအားရပါးရႀကီး ကုန္းစုိ႔ေနရာ ကၽြန္မမွာ
တဟင္းဟင္း ပါးစပ္ကျမည္လာမိရာ ႏုိ႔ရည္ေတ ြမ်ားထ ြက္ေတာ့မလားဟုထင္မွတ္
မိပါေတာ့သည္။
အ ဲ့ဒီအခ်ိန္မွာ ကၽြန္မက ဟန္ေဆာင္မေနႏုိင္ေတာ့ပဲ အဂၤါဇာတ္တစ္ခုလုံးအေခါင္းထ ဲတ ြင္
အရည္ေတြရႊဲထ ြက္လာေအာင္ဆာလာမိပါေတာ့သည္။
သူ႔လက္က ကၽြန္မကုိဆက္၍ကလိေနပါသည္။ ကၽြန္မရဲ႕ကားစြင့္တ ဲ့တင္ပဆုံႀကီးကုိထမီၾကားထ ဲလက္
လွ်ဴိသ ြင္းၿပီး အားရပါးရ ဂ်ဳံနယ္သလုိဆုတ္နယ္ေနရာ ကၽြန္မထမီခါးမွေျပက်ၿပီး ၾကမ္းျပင္ေပၚသုိ႔
ေလွ်ာကနဲဆင္းသ ြားပါသည္။
ကၽြန္မဟာ စိမ္းကနဲေပၚလာရာ သူက မီးေရာင္တ ြင္က်က်နနၾကည့္ၿပီး အားပါး…..အားရစရာေကာင္းလုိက္တာ
စိန္ရယ္ဟုထုတ္ေဖာ္ခ်ီးက်ဴးလုိက္ပါသည္။
“ဟိႏၵဴတုိ႔ပန္ခ်ာပီတုိ႔က ေသသြားကာနီးက်ရင္ေဟာဒီလုိလုပ္တတ္တယ္။ “
ကုိေစာေမာင္က ေျပာေျပာဆုိဆုိသူ႔လက္၀ါးႀကီးကုိခပ္အုပ္အုပ္ကုိင္ကာ ကၽြန္မရဲ႕ ကုန္းေမာ့ေမာ့
ဆီးခုံျပင္ကုိတစ္ဖတ္ဖတ္႐ုိက္ပါေတာ့သည္။ စပ္ဖ်င္းဖ်င္းနဲ႔နာသလုိလုိရွိေသာ္လည္း
ခံလုိ႔ေတာ့အေကာင္းသားရွင့္။

“ေဟာၾကည့္ဖားခုံညင္းလုိ႔ေဖာင္းႂက ြတက္လာတာပဲ”
သူကေျပာ၍ ကၽြန္မကၾကည့္လုိက္ရာ ကၽြန္မဟာေလးမွာ
တကဲ့ကုိပဲေဖာင္းေဖာင္းမုိ႔မုိ႔ႏွင့္ခ်စ္စရာကေလးျဖစ္ေနတာကုိေတြ႔ရပါ၏။
 “ကုိယ့္ဟာကုိလ ဲ ၾကည့္ပါအုန္း စိန္စိန္……”
သူကေျပာေျပာဆုိဆုိလုံခ်ည္ခၽြတ္လုိက္ေတာ့မွသူ႔ဟာႀကီးကပခ်ဳပ္ထ ဲကထြက္လာတဲ့ေႁမြေဟာက္ႀကီးလုိဘ ဲ
ေငါက္ကနဲထ ြက္လာပါသည္။
“အား…………အား………….မဲမဲတုတ္တုတ္နဲ႔ေတာက္တဲ့ႀကီးပါလား” ထိပ္ကေလးကလန္တက္ေနရာ
အသားႏုႏုကေလးက ျဖဴဆ ြတ္ေနပါသည္။ ကၽြန္မက မရဲတရဲနဲ႔ကုိင္ၾကည့္လုိက္ေတာ့တကတဲရွင္
ေက်ာက္ခဲလုိဘ ဲ မာေတာင့္ေနပါတယ္။ ခင္ေမာင္ဦးဟာ ျဖဴျဖဴ၀င္း၀င္းနဲ႔ေျခာက္လက္မေလာက္ရွည္ၿပီး
တစ္လက္မခြဲေလာက္တုတ္ပါသည္။ သူ႔ဟာကေတာ့ရွစ္လက္မေက်ာ္ေက်ာ္ေလာက္ရွည္မည္ထင္ကာ
လုံးပတ္က သုံးလက္မေက်ာ္ေက်ာ္ရွိလိမ့္မည္ဟုထင္ပါသည္။ ဒါေၾကာင့္လဲ သူ႔ကုိမိန္းမတုိင္းက တစ္
ခါေတ ြ႔ရင္စြဲၾကတာပါဘ ဲေလ။ ကၽြန္မလ ဲ ကုိင္ေကာင္းေကာင္းနဲ႔သူ႔ဟာႀကီးကုိဆုပ္ဖ်စ္ညႇစ္ၾကည့္ေနမိရာ
အသက္၀င္လာသည္ဟုထင္ရေအာင္ပုိ၍ႀကီးထ ြားလာသည္ကိုေတြ႔ရပါသည္။ သူ႔လက္ကလ ဲ ကၽြန္မရဲ႕အေစ့
စူးေညႇာက္ကေလးကုိမထိတထိကလိေပးေနရာ ေရွ႕သုိ႔လက္မ၀က္ေလာက္စူထြက္ၿပီးေတာင္လာပါသည္။
ဒီေတာ့သူကမရြံမရွာပင္ကၽြန္မအေခါင္းကုိလက္ေခ်ာင္းထုိးႏႈိက္သ ြင္းလုိက္ၿပီး စမ္းၾကည့္ရာ အရည္ေတြ
အရႊဲသား ျဖစ္ေနသည္ကုိေမာင္မင္းႀကီးသားေတ ြ႔သ ြားရပါသည္။
“မမစိန္…….ရယ္ဒီျဖစ္ေနပီလားလုိ႔”သူကေျပာလုိက္ပါသည္။
“က ဲ ေနရာယူေပေတာ့ဒီညေတာ့အစိန္႔ကုိေမာင္ႀကီးက ေလာကႀကီးမွာ အစိန္တစ္ခါမွမခံစားဘူးေသးတ ဲ့
အရသာကုိေပးမွာပဲတဲ့”
ကၽြန္မမွာ ထုိအခ်ိန္တ ြင္ကုိယ္တုံးလုံးႀကီးျဖစ္ေနပါသည္။ သူကလည္း ကုိယ္တြင္စြပ္က်ယ္လက္ျပတ္ေလး
တစ္ထည္သာ က်န္ပါသည္။ ကၽြန္မကုိကုတင္ေစာင္းတ ြင္ေစာင္ႏွစ္ထပ္ခုၿပီးထုိင္ေစပါသည္။ ကၽြန္မေက်ာမွီဖုိ႔
ေနာက္တ ြင္ေခါင္းအုံးေတ ြခုေပးပါသည္။ ကၽြန္မက ေခါင္းအုံးကုိမွီလုိက္ေတာ့ကၽြန္မကုိယ္သည္
ေရွ႕သုိ႔ခပ္ေကာ့ေကာ့ကေလးျဖစ္ေနရာ ကၽြန္မအဂၤါဇာတ္အေရွ႕သုိ႔ျပဴးထ ြက္ၿပီး တံခါးေလးမွာ
ဟလ်က္သားကေလးပြင့္ေနရာ အတ ြင္းသားနီနီရဲရဲကေလးကုိပင္ေတ ြ႔ေနရပါသည္။
ကၽြန္မေပါင္ႏွစ္ဖက္လုံးကေတာ့ေဘးသုိ႔ခပ္ကားကားခြဲေနပါသည္။
ကုိေစာေမာင္က ကၽြန္မေပါင္ႏွစ္လုံးၾကားတ ြင္၀င္ေနပါသည္။ ၿပီးေတာ့သူ၏မတ္ေတာင္ေနေသာ အတံႀကီးကို
ကၽြန္မလက္ႏွင့္အကုိင္ခုိင္းၿပီး ကၽြန္မရဲ႕တံခါး၀တ ြင္ေတ့ေပးခုိင္းပါသည္။ ေတ့မိသည္ဆုိသည္ႏွင့္တၿပိဳင္နက္
သူကကၽြန္မခါးကုိဆ ြဲ သူ႔ခါးကုိေကာ့ၿပီး ဆတ္ကနဲ ထုိးသ ြင္းခ်လုိက္ရာ ကၽြန္မမွာ အေမ့ဟုပင္
ေယာင္ေအာ္လုိက္မိတာပါပဲေလ……….။ ဘယ့္ႏွယ္ရွင္သူ႔ဟာႀကီးက ၀င္
တယ္ဆုိ၀င္မွန္းသိပ္သိသာတာကလား။ ကၽြန္မရဲ႕သားအိမ္၀ကိုခ်က္ခ်င္းသ ြားထိ႐ုံမွ်မက
အသည္းကုိေတာင္ခုိက္သ ြားရသလား ဟုထင္မွတ္လုိက္ရပါသည္။ ကၽြန္မက ေခါင္းအုံးတ ြင္မွီမေနႏုိင္ေတာ့ပါ။
သူ႔ခါးႀကီးကုိသိမ္းၾကံဳးဖက္လုိက္ၿပီး ကၽြန္မကုိယ္ကိုသူ႔ကုိယ္ႏွင့္ပူးကပ္ထားလုိက္မိပါသည္။
သူကေတာ့ေရွ႕တုိးေနာက္ငင္မွန္မွန္ႀကီးလႈပ္ရွားေနရာ ေလးငါးခ်က္ဆုိလ်င္ပင္ကၽြန္မမွာပါးစပ္မွ
တဟင္းဟင္းျဖစ္လာမိပါသည္။ သူ႔ရင္အုပ္ႀကီးကုိကၽြန္မကသြားမ်ားႏွင့္မခ်င့္မရဲေနေအာင္ကုိက္ခဲမိပါသည္။
သူကလည္း ကၽြန္မတင္ပါးႀကီးေတ ြကုိသူ႔လက္ၾကမ္းႀကီးေတ ြႏွင့္တစ္အားဆုပ္နယ္ေနပါသည္။ ဒီတစ္ခါေတာ့
ကၽြန္မမွာတကဲ့ကုိထူးျခားလွသည့္ေလာကအရသာကုိခံစားရပါသည္။
သူက ေလးငါးခ်က္ဆက္ကာဆက္ကာ ေဆာင့္ေပးလုိက္တယ္ဆုိရင္ပဲ ကၽြန္မအဂၤါဇာတ္မွာ
အရည္ေတြရႊဲထ ြက္လာၿပီး ေနာက္တခဏခ်င္းမွာပင္အေၾကာေပါင္းတစ္ေထာင္ေတာင္စိမ့္တက္သ ြားေစတ ဲ့
အရသာကုိေဆြမ်ဳိးေမ့သ ြားရမတတ္ခံစားလုိက္ရပါေတာ့သည္ရွင့္။
“အီး…………အီး………….အီးအီး”ကၽြန္မက သူ႔ေက်ာျပင္ႀကီးကုိအတင္းသုိင္းဖက္ကၽြန္မဟာကုိသူ႔ဟာတ ြင္
အတင္းထုိးကပ္ကာ ညီးသံႀကီးႏွင့္ေျပာလုိက္ပါသည္။ ဘသားေခ်ာက တဟဲဟ ဲႏွင့္
ေအးေအးေဆးေဆးရယ္လုိက္ပါသည္။ ၿပီးေတာ့သူ႔ဟာႀကီးကိုကၽြန္မဟာထဲက ႁပြတ္ကနဲေနေအာင္
ဆ ြဲခၽြတ္လုိက္ရာ ကၽြန္မစိတ္တြင္ဟာတာတာႀကီးျဖစ္သ ြားမိေတာ့သည္။
“အစိန္က တယ္အၿပီးျမန္တာကုိး………”
ကၽြန္မကုိသူက အ ဲ့ဒီလုိေျပာၿပီး ကၽြန္မရဲ႕စုိရႊဲေနတ ဲ့အဂၤါဇာတ္ကုိသူက လက္ကုိင္ပ၀ါႏွင့္စင္ၾကယ္ေအာင္
သုတ္ေပးပါသည္။ တုိတုိေျပာရလွ်င္ကၽြန္မႏွင့္သူထိုညက မီးကုန္ယမ္းကုန္စခမ္းသ ြားလုိက္ၾကသည္မွာ
ကၽြန္မႏွစ္ခ်ီၿပီးမွသူကတစ္ခ်ၿီပီးပါသည္။ သူ႔ကုိသုံးခ်ီၿပီးမွကၽြန္မမွာထုိညက ေျခာက္ခ်ီတိတိအီသြားေအာင္
ခံစားလုိက္ရပါသည္ရွင့္…….။ နည္းကလည္းမ်ဳိးစုံလွပါသည္။ ကုတင္စြန္းတ ြင္ကၽြန္မထုိင္လ်က္
သူမမတ္တပ္တစ္မ်ဳိး၊ ၿပီးေတာ့ကုတင္စြန္း
တ ြင္ကၽြန္မေမွာက္လ်က္ဖင္ဘူးေတာင္းေထာင္ေပးကာ သူက

ေနာက္က၀င္ပါသည္။ အ ဲဒီနည္းက ပုိပီးထိခိုက္လွပါသည္ရွင့္။ သူနဲ႔မီးကုန္ယမ္းကုန္ေတြ႔ၾကရၿပီး
ေနာက္တစ္ေန႔က်ေတာ့ကၽြန္မရဲ႕ အဂၤါဇာတ္မွာ မခံမရပ္ႏုိင္ေအာင္က်ိန္းစပ္ေနေတာ့ၿပီး လမ္းေလွ်ာက္ရင္လ ဲ
က ြတကြတျဖစ္ေနပါသည္။ ေနာက္ညေတာ့သူ႔ကိုအေတ ြ႔မခံ၀ံ့ပါ။
ကၽြန္မက သူ႔ကုိတနလၤာညနဲ႔ၾကာသပေတးညဘဲ အေတ ြ႔ခံပါသည္။ က်န္တ ဲ့ညမ်ားတ ြင္ေတာ့
ကၽြန္မရဲ႕ေဖာက္သည္ခင္ေမာင္ဦးနဲ႔ပဲ ကိစၥၿပီးေစရပါသည္။ ေကာင္ကေလးလည္း ဆရာေကာင္းတပည့္မုိ႔
သိပ္မညံ့လွပါ။ အခုဆုိလွ်င္ကၽြန္မမွာအသက္(၃၈)ႏွစ္ရွိေနပါၿပီ။ အပ်ဳိႀကီးဘ၀မွာပဲရွိေနပါေပသည္။
အသားအေရေတြကလည္း စုိစုိေျပေျပျဖစ္ေနပါသည္။ ခင္ေမာင္ဦးက မိန္းမရသ ြားပါပီ။
သူ႔အစားေနာက္ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ျဖည့္ထားရပါသည္။ ကုိေစာေမာင္ႀကီးကုိေတာ့ကၽြန္မရဲ႕လက္ကုိင္ပါပဲ
ရွင္တုိ႔လ ဲ လာခ်င္လာၾကေလ ……….အဟိ………..ကၽြန္မကုိယ္ႀကီးကုိႏုိင္ၾကရင္ေပါ့။
ကၽြန္မကေတာ့တစ္သက္လုံးလင္ယူေတာ့မွာ မဟုတ္တ ဲ့အပ်ဳိႀကီးပါပဲရွင္။ ကၽြန္မနဲ႔သူ
ေနာက္ဆုံးေတ ြ႔ရပုံကုိေျပာရအုန္းမယ္။ အဲ့ဒီေန႔က အဂၤါေန႔ထင္ပါရဲ႕ရွင္အိမ္မွာေတြ႔ေတ ြ႔ေနရတာ ၿငီးေငြ႔လ ြန္းလုိ႔
ဒီတစ္ခါေတာ့ကၽြန္မကသူ႔ကုိအျပင္မွာေတ ြ႔ဖုိ႔ခ်ိန္းလုိက္တယ္။ ခ်ိန္းလုိက္တ ဲ့အတုိင္း သူနဲ႔ကၽြန္မဟာ
ၿမိဳ႕မ႐ုံမွာ(၁၂)နာရီခြဲပြဲ ဘုိင္စကုပ္၀င္ၾကည့္ၾကတယ္။ ဘုိင္စကုပ္ၾကည့္တယ္သာဆုိတယ္။
ကၽြန္မျဖင့္ဘုိင္စကုပ္ေကာင္းေကာင္းမၾကည့္လုိက္ရပါဘူးရွင္။ ဘယ္ၾကည့္ႏုိင္မွာလဲရွင္…
ဘသားေခ်ာကမီးမွိတ္သ ြားတ ဲ့အခ်ိန္ကစၿပီး လက္ခ်ည္းပဲ ကျမင္းေနေတာ့တာလား။ ႏုိ႔ႏႈိက္ဘာႏႈိက္လုိက္နဲ႔
ေပါင္ႀကီးေတ ြကုိဖ်စ္လား ဖ်စ္ရဲ႕လုပ္ေနေတာ့တာကုိး။
 ဒီေလာက္ေတာင္က ဲလွတာ….ဒင္းေတာ့ေနႏွင့္အုံးေပါ့လုိ႔ကၽြန္မက ေတးထားလုိက္မိတယ္။ ဒါနဲ႔
ဘုိင္စကုပ္ၿပီးေတာ့ကၽြန္မတုိ႔ႏွစ္ေယာက္တကၠစီငွားၿပီး အင္းယားအလယ္ကၽြန္းကုိစီးၿပီးလစ္ခဲ့ၾကတာပဲ။
အဂၤါေန႔ဆုိေတာ့အင္းယားအလယ္ကၽြန္းမွာလူေတြရွင္းေနေတာ့ကၽြန္မတုိ႔အတ ြက္သိပ္လ ြတ္လပ္ေနတာေပ့ါ။
ပထမေတာ့ကၽြန္မတုိ႔ႏွစ္ေယာက္ေရဆင္းခ်ဳိးၾကတယ္။ ေျပာပါရေစေတာ့ရွင္။
ကၽြန္မက ထမီရင္လ်ားနဲ႔ေရဆင္းစိမ္ေနတုန္း ကုိေစာေမာင္ဟာ ဘယ္ကေလာက္မ်ားက ဲလုိက္သလ ဲဆုိရင္
ကၽြန္မကုိလာဖက္ေတာ့တာပဲ။ ၿပီးေတာ့ကၽြန္မရဲ႕ထမီကုိအတင္းဆ ြဲလွန္ၿပီး ေရထ ဲမွာပဲ
သူ႔ဟာႀကီးလွန္လုိ႔ကၽြန္မဟာကုိထုိးေတာ့တာပါပဲရွင္ရယ္။ အမယ္ေရထ ဲမွလုပ္ရတာ
တစ္မ်ဳိးေလးအေကာင္းသားရွင့္ႏွစ္ေယာက္စလုံးက မ်က္ႏွာခ်င္းဆုိင္ၿပီး မတ္တပ္သ ြားၾကရတာရွင့္။
ကၽြန္မကလည္း တစ္မ်ဳိးေတာ့အဆန္းသားဆုိၿပီး ေပါင္ႀကီးေတ ြကုိကားေပးလုိက္တယ္။ သူကလဲ ေရထ ဲကေနၿပီး
ကၽြန္မေပါင္ၾကားထ ဲ၀င္လာတယ္။ ဒီေတာ့ကၽြန္မက သူ႔လည္ပင္းကုိရီးေလးခုိဖက္ၿပီး ကၽြန္မေပါင္ႀကီးေတ ြနဲ႔
သူ႔တင္ပဆုံေတြကုိခ်ိတ္ထားလုိက္တာပဲ။



အ ဲ့ဒီအခါမွသူက ကၽြန္မတင္ပဆုံႀကီးကုိလက္ႏွစ္ဖက္ယွက္ပင့္ထားၿပီး ကၽြန္မရဲ႕ေရထ ဲမွာ
ဟၿပဲေနတ ဲ့အေပါက္ႀကီးထ ဲကုိသူ႔အတံႀကီးကုိထုိးထည့္ပီး စခမ္းသ ြားေနေတာ့တာပဲ။ သူက
ေဆာင့္သ ြင္းလုိက္တုိင္း ေရထ ဲကေန ပြက္ကနဲ ပြက္ကနဲ ပလုံစီတက္လာတယ္ရွင့္။ ဒါေပမယ့္
ေရထ ဲမွာကိစၥမၿပီးၾကပါဘူးရွင္။ ေရထ ဲမွာလုပ္ရတာ ဘယ္လိုလဲဆုိတာ စမ္းၾကည့္႐ုံေလာက္ပါဘ ဲ။
ႏွစ္ေယာက္စလုံး အားမရၾကေတာ့ကမ္းစပ္ေပၚတက္လာၾကၿပီး ကၽြန္မက ေျခတစ္ပုိင္းေရထ ဲဆင္းလုိ႔
ကမ္းစပ္ေပၚမွာ ပက္လက္လွန္ေပါင္ကားေပး ကုိေစာေမာင္ကေပါင္ၾကားက၀င္ၿပီး ေလွႀကီးထုိး႐ုိး႐ုိးအတုိင္း
စခမ္းသ ြားေနၾကတာပါပဲရွင္။
ႏွစ္ေယာက္စလုံးက မာန္ျပင္းေနၾကေတာ့အ ဲ့ဒီေနရာမွာပဲ ကၽြန္မနဲ႔သူဟာ
ႏွစ္ခ်ီဆက္တုိက္စခမ္းသ ြားပစ္လုိက္ၾကတယ္ရွင့္။ ႏွစ္ခ်ီၿပီးေတာ့ကုိေစာေမာင္ဟာ ေတာ္ေတာ္ပ်ိဳင္းေနပီ။
ကၽြန္မကေတာ့ဆာတုံးေပါ့ရွင္။ ဒါနဲ႔နာရီ၀က္ေလာက္နားၿပီးေတာ့
ကၽြန္မကသူ႔ကုိျခံဳက ြယ္တစ္ခုဆီအပါေခၚသြားၿပီး သူ႔ကုိေျမႀကီးေပၚပက္လက္လွန္အိပ္ခုိင္း
သူ႔အတန္ႀကီးမတ္မတ္ေထာင္တက္လာေအာင္ကၽြန္မလက္နဲ႔ဆြေပးရတာေပါ့။
(၁)မိနစ္ေလာက္ဆြေပးလုိက္ေတာ့မွဘ ဲ သူ႔ရဲ႕ေပ်ာ့ေခြေနတ ဲ့အတံႀကီးဟာျပန္ၿပီးမာေတာင္လာတယ္ေလ။
ဒါနဲ႔ကၽြန္မလည္း ထမီကုိအသာမၿပီး သူ႔ရဲ႕ဆီးစပ္ေပၚ ေဆာင့္ေၾကာင့္ခြထုိင္ရတာေပါ့။ သူ႔အတံႀကီးကုိ
ကၽြန္မအေခါင္း၀ေတ့ၿပီး အသာကေလးထုိင္ခ်လုိက္တာ ေလ်ာကနဲ၀င္သ ြားေတာ့တာေပါ့။
ဒီနည္းကေတာ့အေတာ့္ကုိအထူးသားလား ကၽြန္မအတ ြက္သိပ္အားရစရာေကာင္းတာပါဘ ဲ။
ကုိေစာေမာင္ကေတာ့ေအာက္ကေန ကၽြန္မတင္ပါးႀကီးေတ ြကုိင္ထိန္းေပးထားၿပီး မလႈပ္မရွား
မ်က္ေတာင္ႀကီးေတ ြစင္းလုိ႔ၿငိမ္ၿပီး ဇရက္မင္းစည္းစိမ္ခံေနေတာ့တာပါပဲေလ။

                                   ၿပီးပါၿပီ။




No comments:

Post a Comment